مرسدس بنز کلاس S سدان مدل 2021

 

 

یک قانون ساده در صنعت خودرو وجود دارد؛ اگر می خواهید بدانید چه فناوری استانداردی در خودروهای ساخته شده در 15 سال آینده ایجاد

می شود ،به مرسدس بنز S کلاس فعلی نگاه کنید. این خودرو که اکنون در هفتمین نسل خود است ، با طراحی جدید و تمیز ، فضای داخلی

کاملاً جدید و فناوری پیشگامانه ای روبرو می شود که باید چشم انداز خودرو را به جلو سوق دهد.

مرسدس از یک ظاهر طراحی شده محافظه کارانه برخوردار بوده و سدان های کلاسیک را با کاپوت کشیده ، ستون C جارو و جلوی

جسورانه با ستاره سه نقطه ای که روی کاپوت سوار شده است ، حفظ کرد. به طور کلی ، طراحی سلیقه ای است ، اما چراغ های

عقب بیش از حد شبیه به مدل های ارزان قیمت مرسدس مانند CLA و CLS هستند.

کلاس S در میان ایرودینامیکی ترین خودروهای جهان قرار دارد. کلاس S به لطف بهبودهایی در سپر جلو و اطراف آن ، چرخ های تجدید

نظر شده و دستگیره های درب بازشو که در حین حرکت ماشین عقب می روند ، به بازده قابل توجه آیرودینامیکی خود می رسد. کلاس S در

زمان راه اندازی دارای دو موتور است که هر دو نیرو را از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به 4 چرخ متحرک 4MATIC می فرستند. S500

پایه دارای یک 3.0 لیتری توربوشارژ شش خطی با کمک کم هیبریدی است که قدرت 429 اسب بخار و 384 پوند فوت گشتاور را از بین می برد.

مرسدس می خواست با شاهکار 4.0 لیتری V8 توربوشارژر خود ، بار سنگین S 580 را تجربه کند. این همان موتوری است که در محصولات

مختلف AMG در زیر کاپوت آن یافت می شود ، اما در اینجا وقتی که واقعاً پا روی آن می گذارید تقریباً بی صدا است .

V8 شتاب نفس گیری را ارائه می دهد - سرعت 60-0 مایل در ساعت فقط 4.4 ثانیه طول می کشد.

 

 

S-Class گل سرسبد محصول مرسدس است این اتومبیل با چنین آرامشی از سرعت بالا می رود و هرگز با خستگی عضلات راننده یا

سرنشینان مزاحمتی ایجاد نمی کند. کابین حتی با سرعت سه رقمی ، به اندازه کافی ساکت می ماند تا صندلی های تهویه را

خنک نگه دارد. سیستم تعلیق استاندارد AIRMATIC به خودرو اجازه می دهد تا از روی سنگ فرش ناهموار شناور شود ، گویی این 

مزاحمت ها برای کسی که به اندازه کافی برای رانندگی با کلاس S بسیار مهم است ، عابر پیاده است. در مدل سال 2022 ، سیستم

تعلیق پیشرفته E-Active Body Control با قابلیت تنظیم حداکثر 1000 بار در ثانیه در دسترس خواهد بود.

از ویژگی های کابین این خودرو می توان به پنج صفحه نمایش موجود اشاره کرد که دو جلوی آن به صورت استاندارد در همه

تریم ها وجود دارد. تقریباً تمام کنترل های چندرسانه ای روی صفحه قرار دارند . چند دکمه فیزیکی قرار گرفته در زیر صفحه دسترسی

سریع به حالت های درایو ، دوربین ها ، ویژگی های ایمنی و میزان صدا را فراهم می کند.

تنها نقطه ضعف مدلی مانند کلاس S ، قیمت آن در قیمت تمام شده است. Luxury Line کم هزینه ترین کلاس S است و

از 109،800 دلار برای S500 یا 116،300 دلار برای S580 شروع می شود.

با وجود نسخه های آینده AMG و Maybach ، قیمت گذاری از اینجا افزایش می یابد. قیمت میباخ S580 با 184،900 دلار

شروع می شود ، در حالی که S680 مجهز به V12 باید از مرز 200،000 دلار عبور کند. سایر سدان های لوکس پرچمدار

مانند آئودی A8 و BMW 7 سری گرانتر هستند اما از همان فناوری پیشگامانه ای که در کلاس S جدید وجود دارد برخوردار نیستند.