پورشه 911 GT3 تورینگ (2022)

 

 

پورشه 911 GT3 جدید با بسته Touring است. هفتمین نسخه از اتومبیل قدرتمند 375 کیلوواتی GT(510PS) هم اکنون

با بسته بندی تجهیزاتی که برای مدل قبلی خود بسیار محبوب بود ، قابل سفارش است. این 911 GT3 خالص با وزن فقط 1418

کیلوگرم به صورت استاندارد با جعبه دنده شش سرعته GT تحویل داده می شود. برای اولین بار ، بسته Touring نیز می تواند

با گیربکس 7 سرعته PDK دو کلاچه بدون هیچ گونه هزینه اضافی ترکیب شود.

مشهودترین تفاوت در نمای بیرونی ، حذف بال ثابت برای 911 GT3 است. نیروی لازم برای کاهش سرعت در سرعت های بالا و

حتی کمترین اظهارنظر توسط اسپویلر عقب که به طور خودکار گسترش می یابد، تضمین می شود. نوارهای تزئینی رنگ نقره ای

ساخته شده از آلومینیوم آنودایز براق در پنجره های جانبی یکی دیگر از ویژگی های متمایز است که ظاهر این خودروی تازه وارد

را برجسته می کند. قسمت جلویی آن کاملاً به رنگ بیرونی رنگ آمیزی شده است. فضای داخلی با وسایل چرمی گسترده در رنگ

مشکی کاملاً ظریف بوده و منحصراً برای GT3 با بسته Touring در دسترس است. قسمت جلوی داشبورد و قسمتهای کناری بالایی

پانل های تزئینی درب دارای برجستگی های مخصوص سطح است.

نام "Touring package" به یک نوع تجهیزات از 911 Carrera RS مربوط به سال 1973 برمی گردد. در حال حاضر ، تمرکز بر روی

طراحی خالص 911 و عناصر داخلی کلاسیک بود. پورشه این ایده را بار دیگر در سال 2017 احیا کرد و برای اولین بار مجدداً یک

بسته Touring را برای نسل قبلی 911 GT3 ، نوع 991 ارائه داد. از آن زمان به بعد ، این نوع بیش از همه مورد توجه دوستداران

اتومبیل های اسپرت درجه یک قرار گرفته است.

 جلوپنجره ی دربِ عقب با آرم 'GT3 touring' در طراحی منحصر به فرد بر روی موتور دور بالا قرار گرفته است. نوارهای تزئینی

شیشه های جانبی و لوله های انتهایی سیستم اگزوز اسپرت به رنگ نقره ای است. این عناصر در بسته Touring با رنگ

مشکی براق به پایان می رسد. ماژول های چراغ جلو در این حالت تیره هستند.

پورشه 911 GT3 با بسته Touring نیز فضای داخلی یک ماشین اسپرت کلاسیک را ارائه می دهد. لبه فرمان ،

اهرم دنده ، روکش کنسول وسط ، بازوها در پانل های درب و دسته های درب از چرم مشکی پوشانده شده است.

صفحات مرکز نشیمن با پارچه مشکی پوشانده شده اند و سقف انداز نیز مشکی است. تکیه گاه های سر دارای

پورشه کرست برجسته است. محافظ ورودی درب و عناصر تزئینی روی داشبورد و کنسول مرکزی از آلومینیوم

مشکی براق ساخته شده است.

پورشه همچنین تقریباً تمام تجهیزات اختیاری را برای 911 GT3 در ترکیب با بسته Touring ارائه می دهد. این

شامل تمام رنگ های بیرونی و چرخ ، چراغ های جلو با LED Porsche Dynamic Light System

و Porsche Dynamic Light System Plus ، سیستم های مختلف کمکی ، ترمز سرامیکی PCCB ، سیستم

بالابر در محور جلو ، تمام انواع صندلی ، بسته Chrono و سیستم های صوتی می باشد.

 

 

حاشیه صفحه در Agate Grey Metallic بر اساس رنگ خودرو ساخته شده است. شماره گیری خود دارای رنگ

مشکی مات است ، در حالی که عقربه های کرونوگراف زرد درخشان با رنگ شمارنده دور متناسب است. کرنوگراف 911 GT3

با بسته Touring با بند ساخته شده از چرم وسیله نقلیه پورشه با نقش برجسته "GT3" پوشیده شده است. دوخت تزئینی

مشکی رنگ با نخ خودرو پورشه ، جلوه ای اضافی به بند می بخشد. کرونوگراف توسط کارخانه ساعت سازی سوئیس خود

شرکت تولید شده و منحصراً برای دارندگان وسیله نقلیه اختصاص یافته است.

پورشه با چاپ هفتم این اتومبیل اسپرت با عملکرد بالا ، سیستم مسابقه را به صورت سیستماتیک تر از هر زمان دیگری

به یک مدل تولیدی منتقل کرده است: سیستم تعلیق جلو با استخوان مضاعف و همچنین آیرودینامیک بدون سازش با بال

عقب گردن قو - از تورینگ خارج شده پکیج - و پخش کننده قابل توجه از ماشین موفق 911 RSR GT مسابقه ای نشات

می گیرد و موتور بوکسر 6 سیلندر 4.0 لیتری 375 کیلووات (510 PS) بر اساس واحد محرکه 911 GT3 R است که در مسابقات

استقامتی آزمایش شده است.

با وجود بدنه وسیع تر ، چرخ های بزرگتر و ویژگی های فنی اضافی ، وزن GT3 جدید با مدل قبلی خود برابر است. وزن آن

با جعبه دنده دستی 1418 کیلوگرم و با جعبه دنده دو کلاچه پورشه(PDK) ،1435 کیلوگرم است. سرپوش ساخته شده

از پلاستیک تقویت شده با الیاف کربن (CFRP) ، پنجره های سبک شیشه ای و چرخ های آلیاژی ، نمونه ای از تمرکز بر روی

صرفه جویی در وزن را نشان می دهد ، همانند سیستم اگزوز سبک ورزشی.

ژن های مسابقه ای آن تقریباً در تمام جزئیات 911 GT3 جدید بیان شده است. کابین خلبان برای اولین بار به صفحه نمایش

مجهز شده است: با فشار یک دکمه ، نمایشگرهای دیجیتالی در سمت چپ و راست شمارنده دور مرکزی به اطلاعات

اساسی در مورد فشار لاستیک و روغن ، روغن و دمای خنک کننده و سطح پر کردن مخزن سوخت. 911 GT3 دارای یک

سوئیچ Mode در فرمان است که به راحتی قابل دسترسی است. این امر باعث جابجایی سریع بین تنظیمات عادی و

حالت های ورزشی می شود.

 


 

پورشه، 911 GT3 را با قیمت اولیه 170،969 یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و تجهیزات خاص

کشور ارائه می دهد. بسته Touring هم اکنون به صورت آپشن و بدون هیچ گونه هزینه اضافی

قابل سفارش است.