آغاز پيش فروش خودرو سوبارو ژاپن از سوی سیف خودرو

 

روز یکشنبه 18 اسفند ماه شرکت سوبارو ژاپن با حضور مقامات ژاپنی و ایرانی جدیدترین محصولات خود خودروهای لگاسی، فارستر، xv و out back مدل 2014 را در ایران به نمایش خواهد گذاشت.
قائم مقام شرکت سیف خودرو، نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش سوبارو درباره دلایل تاخیر در عرضه این خودرو گفت: مشکلاتی بوجود آمد که علیرغم واردات این خودروها، امکان عرضه آنها فراهم نبود، اما در این چند ماه با توجه به بهبود شرایط کشورزمینه برای عرضه محصول بهتر شد.
خودروسازی سوبارو در زمینه کیفیت و ایمنی موفق به دریافت پنج ستاره از موسسه بین المللی IIHS شده است.
این خودرو ویژه طبقه خاصی از جامعه تولید می شود و شرکت سوبارو ژاپن نیز با هدف حفظ کیفیت و ایمنی، تولیدی محدود و کمتر از یک میلیون خودرو در سال دارد. سوبارو ژاپن خودرویی با بالاترین تکنولوژی روز دنیاست که در رقابت با هم ترازان خود در جهان از قیمت مناسبی برخوردار است.
مشتریان سوبارو می توانند با تعمیرگاه مرکزی سیف خودرو نماینده انحصاری سوبارو ژاپن تماس بگیرند تا از نحوه دریافت خدمات سوبارو در شهر خود مطلع شوند. البته شركت سيف خودرو مدعی هست تمام خودروهای شرکت سوبارو تا ۵ سال نیاز به تعمیرات اساسی ندارد. دلیل اصلی ارائه خدمات پس از فروش ۶ ساله یا ۱۰۰هزار کیلومتر برای این خودروها، اطمینان کامل به کیفیت فوق العاده محصولات است .
کلیه خودروهای ساخت سوبارو به سیستم AWD مجهزهستند و برتری محصولات آن با دیگر رقبای خود در عرصه تولید تکنولوژی منحصربه فرد آن در سیستم متقارن رانش چرخ هاست. بدین صورت که در تولیدات رقبا سیستم رانش متقارن در حین رخداد لغزش فعال می شوند، ولی در کلیه خودروهای سوبارو این سیستم به صورت تمام وقت درحال کار هستند. همچنین با هدف کاهش آسیب و حفظ جان سرنشینان تمام محصولات سوبارو از 10 ایربگ برخوردار هستند.
سوبارو با استفاده از طرح افقی موتور باکسر، تعادل را با قدرت و کارایی ترکیب کرده به طوری که هر خودرو به یک موتورباکسری مجهزشده است. این موتور همانند حرکت دستهای ورزشکاران بوکس بگونه ای عمل می‌کند که به آن اجازه می دهد با محور سیستم انتقال نیرو یکی شده و بالاترین نیروی ممکن را منتقل کند. این تکنولوژی بر خلاف بسیاری از موتورهایی است که به صورت عرضی یا عمود بر آن قرار گرفته اند و نیاز به تجهیزات اضافی دارند.
خودروهای سوبارو به دلیل داشتن پیستون هایی با حرکت افقی، موتور باکسر دارای سطح مقطعی پائین، تخت و توازنی تقریبا کامل دارد که سبب توازن وحس آرامش در خودرو حتی درسرعتهای بالا می شود.
سطح مقطع پائین موتور سوبارو سبب ایجاد مرکز ثقل پایین‌تری نسبت به اتومبیل‌های دیگر ایجاد می‌کند و این باعث فرمانپذیری سریع، چسبندگی به سطح جاده و اعتماد بیشتر در پیچ ها و سرعت بالا می شود.
مشاور بازاریابی و فروش شرکت سیف خودرو درباره قیمت محصولات سوبارو گفت: مدل های 2014 شامل لگاسی، فارستر، ایکس وی و اوت بک از 148 تا 199 میلیون تومان قیمت دارند که 45 درصد آن در زمان عقد قرارداد، 30 درصد یک ماه بعد و 25 درصد زمان تحویل (100 روزه) دریافت می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سايت شركت سیف خودرو مراجعه کنند.

جهت مشاهده مشخصات فني خودروهاي سوبارو اينجا كليك كنيد.

جدول شرايط فروش خودرو سوبارو

شرايط فروش خودرو سوبارو