آغاز طرح فروش ویژه نوروز ۹۵ محصولات ام جی از سوی مدیا موتورز

شركت مدیا موتورز از آغاز طرح فروش محصولات MG ویژه نوروز 1395 خبر داد.

کمپانی MG که نود سال از عمر آن میگذرد فراز و نشیب های فراوانی را با به خود دیده و توسط دیگر خودروسازان بزرگ اروپایی همچون BMW و آسیایی و در برهه های زمانی مختلف مدیریت شده و  همواره سعی داشته تا اصالت انگلیسی خود را حفظ کرده و محصولاتش را با تولید خودروهای بروز و مدرن، با افتخار در سراسر جهان عرضه کند.

شرکت مدیاموتورز به عنوان نماینده­ی انحصاری برند انگلیسی MG از سال 1388 فعاليت خود را در ايران آغاز كرد و همواره سعی بر آن داشته تا خودرو­هایی مطابق با فناوری روز و استاندارد بین المللی را برای ایرانیان مهیا نماید.

 سرآغاز فعالیت مدیا موتورز با ورود خودروی MG 550 رقم خورد که با استقبال زیادي روبرو شد. سپس مدیاموتورز خودروهای MG6 را در دو مدل GT (فست­بک) و Magnette (سدان) هم زمان با عرضه در اروپا به بازار ایران معرفیكرد. مدیاموتورز در سال 1392 مدل MG 350 را عرضه نمود. تجربه­ی کشور انگلستان در طراحی و مهندسی این خودرو باعث برتری آن از نظر عملکرد، امکانات، ایمنی و مصرف سوخت نسبت به رقبا بود. پس از آن نوبت به هاچ­بک دوست­داشتنی و اسپرت MG3 . خودرویMG3 با رنگ­های متنوع، طرح­های انتخابی برای سقف، موتور قدرتمند و تجهیزات رده بالا توانست در بازار ایران خودنمایی کند.

مدیاموتورز با بیش از 30 نمایندگی در سراسر کشور، گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده و با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه مي نمايد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر از نحوه فروش نوروزی محصولات ام جی  به وب سايت شركت مديا موتورز  مراجعه نماييد.

 

جدول شرايط فروش نوروزي  محصولات ام جی ويژه نوروز 1395

فروش نوروزي  محصولات ام جی ويژه نوروز 1395